Niğde haberleri

Başkan Özdemir’den bir müjde daha

Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Kale Yenileme ve Koruma Projesi’nin temel atma töreninde kent merkezinde yapılacak yeni otopark projelerini açıkladı.

Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Kale Yenileme ve Koruma Projesi’nin temel atma töreninde yaptığı konuşmada şehir merkezindeki otopark sorununu azaltmaya yönelik önemli projelerin hayata geçirileceğini duyurdu.

Özdemir, Ömer Halisdemir Meydanı’nda bulunan eski valilik alanına çok katlı otopark yapılacağını, Dışarı Camii yanında bulunan alanda ise yaklaşık 90 araç kapasiteli yeni bir otoparkın hizmete kazandırılacağını söyledi.

Eski valilik alanına 3 katlı otopark

Kent merkezinde yürütülen dönüşüm çalışmalarına değinen Özdemir, askeri misafirhanenin de kaldırılacağını belirterek, “İnşallah yakında askeri misafirhane var. Onu da Alay Komutanlığı’nın içerisinde yine Niğde Belediyesi olarak yapacağız. Orayı da kaldırıyoruz. Tapu müdürlüğümüz zaten yapılıyor, kalkacak. Defterdarlığı da taşımıştık” dedi.

Eski valilik alanının mülkiyetinin belediyeye geçtiğini ifade eden Özdemir, burada büyük bir proje hayata geçirileceğini belirterek şunları kaydetti:

“İnşallah tapusu da bize geçti. Bir iki ay içerisinde de ihalesini gerçekleştireceğiz ya da yıl sonuna kadar ihalesi yapılacak. Altı otopark olacak, en az üç katlı bir otopark inşa edeceğiz. Üst kısmında ise büyük bir kent meydanı ve tören alanı yer alacak. Bu alan şehrimize uzun yıllar hizmet verecek. Tapusu artık Niğde Belediyesi’nde. Daha önce belediyemize ait değildi.”