“Genç Sadâ Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma ve Genç Sadâ Hafızlık Yarışması İl Finali”, Çiftlik Anadolu İmam Hatip Lisesi’nde düzenlendi.
Programda öğrenciler, Kur’an-ı Kerim’i güzel okuma ve hafızlık alanındaki performanslarını sergiledi. Manevi atmosferin hâkim olduğu etkinlikte, yarışmacılar jüri tarafından değerlendirildi.
Program sonunda dereceye giren öğrencileri tebrik eden Çiftlik Belediye Başkanı Arif Çakıl, “Bu güzel programda emeği geçen öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve organizasyonda görev alan herkese teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Programa Çiftlik Belediye Başkanı Arif Çakıl’ın yanı sıra kurum müdürleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.
.