Niğde Atatürk Ortaokulu’nda karne töreni düzenlendi. Düzenlenen törende, Niğde Valisi Nedim Akmeşe ve protokol üyeleri tarafından öğrencilere karneleri verildi.
Vali Akmeşe, karne alarak yaz tatiline giren öğrencilere, tatili verimli geçirmeleri hususunda uyarılarda bulundu.
Törene, Niğde Valisi Nedim Akmeşe, Niğde İl Milli Eğitim Müdürü Elif Özbek katıldı.
Muhabir: Aylin Kin



