Yürütülen proje kapsamında cadde üzerine 3 adet yeni yaya üst geçidi inşa edilirken, bölgede yer alan eski bir üst geçit de kapsamlı bir modernizasyondan geçirilecek.
Trafik akışının yoğun olduğu Bor yolunda yayaların güvenli ve rahat bir şekilde karşıya geçişlerini sağlamak için hazırlanan projelerin tüm detayları tamamlandı. Yakın zamanda ihale süreci başlatılarak ilk kazmanın vurulacağı çalışma sayesinde, ulaşımdaki yaya güvenliği artırılacak. Ayrıca güzergahta mevcut olan yaya üst geçidine asansör sistemi entegre edilerek yeniden işlevsel hale getirilecek.
Başkan Özdemir: Söz Verdiğimiz Her Vaadi Yerine Getiriyoruz
Göreve başladıkları ilk günden itibaren Niğde'nin altyapı ve ulaşım ihtiyaçlarına yönelik kalıcı adımlar attıklarını ifade eden Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, taahhüt ettikleri projeleri birer birer gerçekleştirdiklerini belirtti.
Vatandaşların can güvenliğini her zaman ön planda tuttuklarını dile getiren Belediye Başkanı Emrah Özdemir, konuya ilişkin gerçekleştirdiği açıklamada şu sözlere yer verdi:
"Vatandaşlarımızın günlük hayatını kolaylaştırmak ve trafikte yaya güvenliğini maksimum seviyeye çıkarmak adına Bor yolunda yeni bir çalışma başlatıyoruz. 3 yeni yaya üst geçidimizin tüm proje çalışmalarını tamamladık, ihalelerini de çok kısa bir süre içerisinde yapacağız. Bununla birlikte mevcut bir yaya üst geçidimizin de tadilatını gerçekleştirerek daha kullanışlı hale getireceğiz. Hemşehrilerimize ne söz verdiysek, o sözü tutmanın ve her vaadi yerine getirmenin haklı gururunu yaşıyoruz. Niğde’miz için gece gündüz demeden üretmeye, şehrimize değer katmaya devam edeceğiz. Yeni üst geçitlerimiz şehrimize ve hemşehrilerimize hayırlı olsun."

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)




