Sağlık

Niğde Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi’nde ilk ameliyat yapıldı

Niğde Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi bünyesinde kurulan modern ameliyathane hizmete açıldı. Ameliyathanenin faaliyete geçmesiyle birlikte hastanede ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi.

Yeni ameliyathane sayesinde, ağız ve diş sağlığı alanında cerrahi işlemler daha etkin ve konforlu şartlarda gerçekleştirilebilecek. Vatandaşların ihtiyaç duyduğu sağlık hizmetlerine Niğde ilinde erişimi güçlenecek.

Hastaneden yapılan açıklamada, yeni ameliyathanenin şehre ve vatandaşlara hayırlı olması dilenerek, ameliyatın gerçekleştirilmesinde emeği geçen tüm sağlık çalışanlarına teşekkür edildi.