Gerçekleştirilen ziyarette merkezin genel durumu ve yürütülen çalışmalar detaylı bir şekilde ele alındı.

Geri Gönderme Merkezindeki incelemelere dair açıklama yapan Niğde Valisi Nedim Akmeşe, “İlgili kurum müdürlerimiz ile birlikte İl Göç İdaresi Müdürlüğümüze bağlı Geri Gönderme Merkezinde incelemelerde bulunduk. Merkezimizin işleyişini, barınma ve sosyal yaşam alanları ile yürütülen idari süreçleri yerinde inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldık. Görevli personelimiz ve merkezde bulunan yabancılarla bir araya gelerek sunulan hizmetleri değerlendirdik.” dedi.

Merkezde yürütülen hizmetlerin önemine değinen Niğde Valisi Nedim Akmeşe, “Kamu düzeni ve insan odaklı hizmet anlayışıyla, merkezimizde özveriyle görev yapan tüm personelimize çalışmalarında başarılar diledik.” dedi.







