Başkan Uzan, yaptığı açıklamada sel felaketinin ardından beldede oluşan zararların giderilmesi ve hayatın normale dönmesi için gece gündüz çalıştıklarını belirtti. Bu süreçte devletin tüm imkanlarıyla Gümüşler’in yanında olduğunu ifade eden Uzan, katkı sunan kişi ve kurumlara teşekkürlerini iletti.
Uzan açıklamasında, başta Niğde Valisi Nedim Akmeşe, AK Parti Niğde Milletvekili Prof. Dr. Cevahir Uzkurt ve AK Parti Niğde İl Başkanı Hacı Mehmet Eren olmak üzere, İl Özel İdaresi, Devlet Su İşleri (DSİ), komşu belediyeler ve Niğde Belediyesine desteklerinden dolayı teşekkür etti.
Sel felaketinin yaralarının birlik ve beraberlik içerisinde sarıldığını vurgulayan Başkan Uzan, “Rabbim beldemize, şehrimize ve ülkemize bir daha böyle afetler yaşatmasın. Gümüşler Belediyesi olarak hemşehrilerimizle el ele vererek çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.





