Bakan Çiftçi, şu ana kadar sahipsiz hayvanların büyük bölümünün toplandığını belirtti.
“HASSASİYETLE DURUYORUZ”
Bir televizyon programında açıklamalarda bulunan Bakan Çiftçi, “Sahipsiz hayvanlar %80 oranında toplanmış durumda. Ekime kadar sokak hayvanlarını toplayıp barınaklara veya doğal yaşam alanlarına almayı planlıyoruz. Bu konunun üzerinde hassasiyetle duruyoruz.” ifadelerini kullandı.


