Bakan Memişoğlu, program kapsamında ilk olarak Niğde Valiliği’ni ziyaret etti. Niğde Valiliği protokol girişinde karşılanan Bakan Prof. Dr. Kemal Memişoğlu’na çiçek takdim edildi.
Niğde Valisi Nedim Akmeşe ile görüşen Bakan Memişoğlu, daha sonra Niğde protokol üyeleri ile de tokalaştı.
Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, gün içerisinde Niğde Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi’nin açılışına katılacak ve çeşitli ziyaretlerde bulunacak.





