Niğde’nin Altyapısına Güç Katacak Destek
AK Parti Niğde Milletvekili Prof. Dr. Cevahir Uzkurt, yaptığı paylaşımda Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından Niğde’ye önemli bir destek paketi sağlandığını duyurdu. Açıklamaya göre il genelindeki belediyeler ve Niğde İl Özel İdaresi için toplam 200 milyon TL hibe ve kaynak desteği ayrıldı.
Destek kapsamında belediyelere kazıcı yükleyici, vidanjör, ekskavatör ve benzeri toplam 12 hizmet aracı ile 2 bin adet çöp konteyneri kazandırılacak. Sağlanan kaynakların çevre, altyapı, üstyapı, sosyal tesis, eğitim, ulaşım ve yaşam kalitesini artıracak yatırımlarda kullanılacağı belirtildi.
“Niğde’mize Hayırlı Olsun”
Milletvekili Uzkurt, paylaşımında gerçekleştirilen desteklerin Niğde’nin hizmet kapasitesini artıracağını ifade ederek, “Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığımız tarafından ilimizdeki belediyelere sağlanan toplam 200 milyon TL’lik hibe destek, 12 yeni hizmet aracı ve 2 bin adet çöp konteyneri ile altyapımız daha da güçleniyor” dedi.
Uzkurt, desteklerinden dolayı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum’a teşekkür ederek, “Niğde’mize hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.
Sağlanan desteklerden Niğde Belediyesi, Bor Belediyesi, Altunhisar Belediyesi, Çamardı Belediyesi, Ulukışla Belediyesi, Bozköy Belediyesi, Divarlı Belediyesi, Edikli Belediyesi, Gümüşler Belediyesi, Karakapı Belediyesi, Kiledere Belediyesi, Konaklı Belediyesi, Keçikalesi Belediyesi, Orhanlı Belediyesi, Yeşilgölcük Belediyesi ve Niğde İl Özel İdaresinin yararlanacağı bildirildi.




