Vali Nedim Akmeşe, Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Kemal Arısoy’un annesinin vefat etmesi üzerine bir araya gelerek başsağlığı dileklerini iletti.
Ziyarete dair bir açıklama yapan Vali Nedim Akmeşe, “POMEM Müdürü Sayın Mehmet Kemal Arısoy’a, annesinin vefatı dolayısıyla taziye ziyaretinde bulunduk. Merhumeye Allah’tan rahmet; Sayın Mehmet Kemal Arısoy’a, ailesine ve yakınlarına sabır ve başsağlığı diliyorum.” ifadelerini kullandı.

10790HK8_NqqWoAABBjQ.jpeg image widget. Press Enter to type after or press Shift + Enter to type before the widget




