Gümüşler’in 20 yıllık doğalgaz hasreti bitiyor
Gümüşler’in 20 yıllık doğalgaz hasreti bitiyor
İçeriği Görüntüle

13 Ocak 2026 Salı günü yapılacak olan Marangozlar ve Mobilyacılar Odası Başkanlığına yeniden aday olduğunu belirten Mustafa Yıldırım, meslektaşlarının sorun ve taleplerini, bundan önce olduğu gibi bundan sonra da sürekli gündeme getirmeye devam edeceklerini belirtti.

28075WhatsApp Image 2026-01-07 at 16.41.18.jpeg