13 Ocak 2026 Salı günü yapılacak olan Marangozlar ve Mobilyacılar Odası Başkanlığına yeniden aday olduğunu belirten Mustafa Yıldırım, meslektaşlarının sorun ve taleplerini, bundan önce olduğu gibi bundan sonra da sürekli gündeme getirmeye devam edeceklerini belirtti.





