Niğde haberleri

Karar verildi! Niğde o şehirlerle kardeş şehir oluyor

Niğde Belediyesi Eylül ayı meclis oturumu, Belediye Başkan Yardımcısı Bülent Küçüktuna başkanlığında yapıldı.

Oturumda, Niğde Belediyesi ile Kuzey Makedonya’nın başkenti Üsküp Belediyesi ve Özbekistan’ın Semerkant Belediyesi arasında kardeş şehir olunması kararı oybirliğiyle kabul edildi.

Alınan karar kapsamında, iki şehir arasında kültürel, sosyal, sanatsal ve ekonomik alanlarda ortak projeler yürütülmesi hedefleniyor.

Konuya ilişkin açıklama yapan Küçüktuna, “Belediye meclisimizde karar alıyoruz, sonra Yerel Yönetimler Genel Müdürlüğü’ne gönderiliyor. Orası uygun görürse Dışişleri Bakanlığı’nın onayıyla gerçekleşecek bir şey.” ifadelerini kullandı.