AK Parti’de daha önce dört dönem milletvekilliği ve dört dönem belediye başkanlığı için aday adayı olan İbrahim Bıçkı, partisinin il başkanlığına aday olduğunu açıkladı.
Bıçkı, başvurusunu genel merkeze yapacağını ve genel merkezin değerlendirmesinin ardından sonucun belli olacağını söyledi.
Bıçkı, yaptığı açıklamada, “AK Parti’den 4 dönem belediye başkanlığına, 4 dönem milletvekilliğine aday adayı oldum. Şimdi ise il başkanlığına adayım. Artık yeter, sabrım taştı. Artık kapıları, zincirleri kıracağız Allah’ın izniyle.” ifadelerini kullandı.
Başvuruyu AK Parti genel merkezine yapacağını belirten Bıçkı, “Başvuruyu genel merkezden yapacağım. Genel merkez değerlendirecek. İnşallah hakkımızda hayırlısı olur. Niğde için çok büyük projelerim var. Herkes benden umut bekliyor. Niğde’nin umudu benim.” dedi.
38588225d8817-db12-4642-be92-6f0ca587279d.jpg image widget. Press Enter to type after or press Shift + Enter to type before the widget





