Gümüşler’in 20 yıllık doğalgaz hasreti bitiyor
Gümüşler’in 20 yıllık doğalgaz hasreti bitiyor
İçeriği Görüntüle

Başkan Özdemir, 19 Mayıs 1919’da Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a çıkarak başlattığı bağımsızlık mücadelesinin, Türk milletinin kaderini değiştiren tarihi bir dönüm noktası olduğunu belirtti.

19 Mayıs’ın esarete karşı millet iradesinin en güçlü simgesi olduğunu ifade eden Özdemir, “107 yıl önce Samsun’da atılan bu ilk adım, tam bağımsız Türkiye Cumhuriyeti’ne giden yolu aydınlatmıştır” dedi.

“Gençlerimize büyük bir emanet bırakıldı”

Cumhuriyetin Atatürk tarafından gençlere emanet edildiğini vurgulayan Özdemir, gençliğin bilim, sanat, spor ve teknoloji alanlarında desteklenmesi gerektiğini söyledi.

Niğde Belediyesi olarak gençlere yönelik tüm imkânların seferber edildiğini belirten Özdemir, “Gençlerimizin enerjisi ve aklı, çağdaş medeniyetler seviyesinin üzerine çıkma yolculuğumuzdaki en büyük gücümüzdür” ifadelerini kullandı.

Başkan Özdemir, mesajının sonunda Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere tüm şehit ve gazileri rahmetle anarak, gençlerin ve vatandaşların 19 Mayıs Bayramı’nı kutladı.