Niğde haberleri

Elif Özbek Öğretmenlerle Online Buluştu

İl Milli Eğitim Müdürü Elif Özbek, Öğretmenlerle Mesleki Çalışma Programında Buluştu

2025-2026 eğitim öğretim yılı Eylül Dönemi Mesleki Çalışma Programı kapsamında düzenlenen toplantıya, Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’in hitaplarıyla başlandı. Programa Niğde İl Millî Eğitim Müdürü Elif Özbek de katıldı.

İl Müdürü Özbek, toplantıya çevrim içi olarak katılan Abdülhamithan Ortaokulu öğretmenleriyle bir araya gelerek yeni dönem öncesinde başarı dileklerinde bulundu.

Genel kurulda Bakan Tekin’in öğretmenlere yönelik mesajları dikkatle dinlenirken, İl Müdürü Özbek de mesleki gelişim programlarının önemine vurgu yaptı. Özbek, 2025-2026 eğitim öğretim yılının tüm eğitim camiasına hayırlı olmasını diledi.

Millî Eğitim Bakanlığı koordinesinde yürütülen Eylül dönemi mesleki çalışmalar, ülke genelinde öğretmenlerin katılımıyla devam ediyor.

48514541291436_789946963731020_9026194814562930864_n.jpg image widget. Press Enter to type after or press Shift + Enter to type before the widget