Çamardı Kaymakamlığı, 11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü kapsamında Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından başlatılan “Geleceğe Nefes, İnsanlığa Nefes” kampanyasına destek verdi. Etkinlikte Kaymakam Muhammet Furkan Bektaş, Belediye Başkanı Ali Pınar ve ilçe kurum amirleri fidan dikimi gerçekleştirdi.
Gelecek nesillere daha yeşil bir Türkiye bırakmayı hedefleyen organizasyon, doğa bilincini artırmak ve çevreye duyarlılığı güçlendirmek amacıyla düzenlendi. Katılımcılar, yeşil alanların korunması ve ağaçlandırmanın önemine dikkat çekti. Etkinlik, “Yeşil Vatan Seferberliği” kapsamında gerçekleştirilen faaliyetlerden biri olarak kayda geçti.
228577070228_1257036549796495_3698709854514338201_n.jpg image widget. Press Enter to type after or press Shift + Enter to type before the widget