Bor

Bor’da 18 Mart programı düzenlendi

18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü dolayısıyla Bor’da program düzenlendi.

Bor Şehitliği’nde gerçekleştirilen programda, şehitlik anıtına çelenk sunuldu, saygı duruşunda bulunuldu ardından da İstiklal Marşı okundu.

Programda, Kuran-ı Kerim tilavetinin ardından şehitlerin ruhuna dua edildi. Program kapsamında Bor Kaymakamı Gökhan Görgülüarslan, Bor Belediye Başkanı Serkan Baran, protokol üyeleri ve vatandaşlar tarafından şehit kabirlerine karanfil bırakıldı.

Öte yandan, Bor Şehitliği’nde gerçekleştirilen programda askerler tarafından saygı atışında bulunuldu.

47378654658112_1581289662925576_6367133149725209938_n.jpg image widget. Press Enter to type after or press Shift + Enter to type before the widget