Ziyaret sırasında vakıf çalışmaları ve projeleri hakkında bilgi paylaşımı yapılırken, karşılıklı iyi dilekler sunuldu. Yargıtay Üyesi Beşer ve Genel Müdür Yardımcısı Akdoğan, vakfın bölgeye ve ülkeye sağladığı katkılardan dolayı memnuniyetlerini dile getirdiler.
Başkent-Niğde Vakfı Başkanı, bu anlamlı ziyaret için teşekkür ederek, vakfın topluma fayda sağlayan projelerle faaliyetlerine devam edeceğini vurguladı.




