1 Nisan 2026 Çarşamba başlayacak olan bu yeni dönemle birlikte dijital altyapıda hızın tanımının değişeceği ve kapasitenin en üst seviyeye taşınacağı belirtildi.
Ulaşım, iletişim ve dijitalleşme alanlarında büyük bir dönüşümün hedeflendiği bu süreçte, Bakan Uraloğlu konuya dair önemli değerlendirmelerde bulundu.
Bakan Abdulkadir Uraloğlu, “5G dönemi başlıyor. Hızın yeni tanımıyla tanışıyoruz, kapasiteyi zirveye taşıyoruz. Ulaşımda, iletişimde ve dijital altyapıda yepyeni bir çağın kapısını aralıyoruz.” dedi.





