Niğde haberleri

Yüceer, emekli personelle yemekte bir araya geldi

Niğde İl Emniyet Müdürü Erdinç Yüceer, emniyet müdürlüğü bünyesinde görev yaparken emeklilik hayatına adım atan personel için düzenlenen programa katılım sağladı.

Niğde Emniyet Müdürlüğü kadrosunda görevli iken emekliye ayrılan Polis Memuru Efrayim Eminoğlu onuruna bir yemek programı düzenlendi. Düzenlenen bu anlamlı programa İl Emniyet Müdürü Erdinç Yüceer de katılarak emekli personeli yalnız bırakmadı.

İl Emniyet Müdürü Erdinç Yüceer, Emniyet Teşkilatına uzun yıllar boyunca sağladığı değerli katkılardan ve başarılı hizmetlerden dolayı Polis Memuru Efrayim Eminoğlu’na teşekkürlerini ileterek emeklilik hayatında sağlık ve mutluluklar diledi.