Niğde Valisi Nedim Akmeşe, uyuşturucu ve madde bağımlılığıyla mücadele kapsamında Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen NARKOTIR faaliyetlerini ziyaret etti.
Cumhuriyet Meydanı’nda kurulan NARKOTIR alanında yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan ValiAkmeşe, gençlerin zararlı alışkanlıklardan korunması ve toplumda uyuşturucuyla mücadele konusunda farkındalığın artırılmasına yönelik faaliyetlerin önemine dikkat çekti.
Vali Nedim Akmeşe ziyarette, uyuşturucuyla mücadelede toplumsal bilincin güçlendirilmesi amacıyla yürütülen çalışmaların sürdürüleceği belirtilirken, görevli personele çalışmalarında başarılar dilendi.



39988724958556_1305682951752158_2306319600703075243_n.jpg image widget. Press Enter to type after or press Shift + Enter to type before the widget





