Niğde Belediyesi’nin “Şehirlerarası Otobüs Terminali İle Bunlara Ait Dükkanlar ve Her Türlü Eklentilerinin Kiraya Verilmesi İhalesi”, Kültür Merkezi Salonunda Açık İhale usulüyle gerçekleştirildi.

Niğde Belediye Başkan Yardımcısı Bülent Küçüktuna başkanlığındaki İhale Komisyonu’nun huzurunda gerçekleştirilen ihaleye, Niğde Terminal İşletmeciliği Taşımacılık Turizm ve Petrol Ürünleri İnşaat ve Sanayi Limited Şirketi ile Nahita Şehirlerarası Terminal İşletmeciliği İnşaat Turizm ve Taşımacılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi katıldı.

Bayram trafiğinde milyonluk hareketlilik
Bayram trafiğinde milyonluk hareketlilik
İçeriği Görüntüle

Yıllık 8 Milyon TL muhammen bedeli ile açılan ihalede, Niğde Terminal İşletmeciliği Taşımacılık Turizm ve Petrol Ürünleri İnşaat ve Sanayi Limited Şirketi teklif vermeden ihaleden çekildi.

Nahita Şehirlerarası Terminal İşletmeciliği İnşaat Turizm ve Taşımacılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi ise ilk artırımda 8 Milyon 100 Bin TL, ikinci artırımda 8 Milyon 300 Bin TL, üçüncü ve son artırımda ise 8 Milyon 50 Bin TL tutarında teklifte bulundu.

Komisyon, Nahita Şehirlerarası Terminal İşletmeciliği İnşaat Turizm ve Taşımacılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi’nin teklifini kabul etti. Böylece firma, 10 yıl boyunca yıllık 8 milyon 500 TL kira bedeli ile Şehirlerarası Otobüs Terminali ile terminalde bulunan; 23’ü zemin, 4’ü birinci katta olmak üzere 27 dükkan ile 24 adet bilet satış noktası, 4 adet WC ve eklentilerinin kullanım süresi içinde temizlik, güvenlik, peyzaj, ısınma-soğutma ile her tür idari teknik işinin de yapılması şartı ile 10 yıl süre ile işletme hakkını elde etti.