Bakan Abdulkadir Uraloğlu, karayollarında yürütülen trafik işaretleme düzenlemelerine ilişkin açıklamalarda bulundu. Uraloğlu, gereksiz ve mükerrer trafik levhalarının kaldırıldığını belirterek, bu sayede sürücülerde dikkat dağınıklığının azaltılmasının hedeflendiğini ifade etti.
Sadeleştirme sürecinin devamında, kaldırılan levhaların yüzde 60’ına karşılık gelen 35 bin 247 hız levhasının uygulamasına da son verildiğini aktaran Uraloğlu, bu düzenlemeyle hız sınırı uygulamalarında yeknesaklığın sağlandığını kaydetti.
Bakan Uraloğlu, yapılan çalışmalar kapsamında Karayolları Genel Müdürlüğü’nün sorumluluğundaki 68 bin 579 kilometrelik yol ağında planlanan düzenlemelerin tamamlandığını belirterek, trafik güvenliğine yönelik uygulamaların sürdürüleceğini bildirdi.



