HASTALARA VERİLEN HASTA ALT BEZLERİ DEFOLU VE KALİTESİZ

Bir firma aracılığıyla hastaneye ulaştırılan hasta alt bezlerinin ve eldivenlerin büyük oranda kalitesiz ve defolu olduğunu tespit eden Servet Yüksel, durumu hastane yönetimine bildirdi. Diğer hasta ve hasta yakınlarının da tepkisine neden olan hasta bezi skandalıyla ilgili olarak Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi yönetimi tarafından tutanak tutturulduğu öğrenildi.

16162485dd3af-e132-481a-9764-caa9d8d4cd67.jpg

TUTUNAKLA TESPİT EDİLDİ

İmza altına alınan tutanakta, “Tıbbi Onkoloji-1 servisinde hemşire olarak görev yapmaktayım. Serviste kullanılan Sender marka hasta alt bezleri ile ilgili hasta yakınları tarafından her pakette 7-8 tanesinde yapışma sorunu ve sızdırma sorunu olduğu ile ilgili şikayetler tarafıma bildirilmiştir. Gereğinin yapılmasını arz ederim” ifadelerinin yer aldığı kaydedildi.

Niğdeli iş insanı Servet Yüksel, gazetecilere yaptığı açıklamada, eşinin 5 yıla yakın bir süredir onkoloji servisinde tedavi gördüğünü belirtti. Özellikle onkoloji servisinde tedavi gören hastaların hasta alt bezi kullandığına dikkati çeken Yüksel, “Hastalara verilen her pakette 7-8 bezin defolu ve kalitesiz olduğunu tespit ettim. Hasta eldivenleri de benzer şekilde defolu. Durumu çektiğim görüntülerle belgeledim ve duyarlı bir vatandaş olarak hastane yönetimine bildirdim. Başta Sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere Sayın Sağlık Bakanımızın, Sayın Sağlık İl Müdürümüzün bu olumsuz tablodan haberdar olmasını istiyorum” dedi.

36619cb7c8053-71d8-4f46-90d8-346e2d3e3ddd.jpg

BEZLERDE SIZDIRMA SORUNU VAR

Yüksel, “Bezlerin bozuk ve kalitesiz olması nedeniyle, bu bezleri kullanan hastaların yataklarındaki nevresimler ve çarşaflar da zarar görüyor. Bezlerin çoğunda sızdırma sorunu var. Emicilik özelliğini yitiren bezlerin yanı sıra, bazı bezlerin kanatları yok. Yapıştırıcısı olmayan bezler var. Her pakette 7-8 bez böyle sorunlu” diye konuştu.

ALLAH CUMHURBAŞKANIMIZDAN RAZI OLSUN

Dışarıdan parayla bez alabilecek gücü olmayan yüzlerce hasta olduğuna da işaret eden Servet Yüksel, “Devletimiz buraya çok güzel hastane yapmış. Bu şehir hastanelerini buraya kuran başta sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere herkesten Allah razı olsun. Ama devletimizi kim soyuyorsa da Allah onları bildiği gibi yapsın. Bu defolu bezleri buraya gönderen firmada hiç mi vicdan yok?” diyerek tepkisini dile getirdi.

Niğde Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi’nde ilk ameliyat yapıldı
Niğde Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi’nde ilk ameliyat yapıldı
İçeriği Görüntüle
255230571be04-3c0e-47a8-8e9a-50f6036ff835.jpg

SORUŞTURMA BAŞLATILDI

Öte yandan Adana Şehir Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Volkan Harput olaya anında müdahale ederek tutanak tutulmasını sağladı ve idari soruşturma başlattı. Defolu hasta bezlerinin eldivenlerin iade edilmesi için de girişimde bulanan Doç. Dr. Harput’un, benzer sorunların yaşanmaması için gerekli tedbirlerin alınması konusunda alt birimlerine talimat verdiği öğrenildi.

255230571be04-3c0e-47a8-8e9a-50f6036ff835.jpg image widget. Press Enter to type after or press Shift + Enter to type before the widget