Niğde 112 Acil Çağrı Merkezi, 2015 yılından bu yana öğrencileri ve vatandaşları bilgilendirerek tanıtım faaliyetleri gerçekleştiriyor.

İçişleri Bakanlığı, 112 ihbar hattında toplamda 7 farklı kurumun hizmet verdiği bir sistem kurdu. Bu sistemde 110 Yangın İhbar, 112 Sıhhi İmdat, 155 Polis İmdat, 156 Jandarma İmdat, 122 Alo AFAD, 177 Orman Yangın İhbar ve 158 Sahil Güvenlik numaraları tek çatı altında birleştirildi. Bu sayede, vatandaşlar sağlık, güvenlik, yangın ve diğer acil durumlar için tek bir numara olan 112’yi arayarak yardım alabiliyor.

ÖĞRENCİLER BİLGİLENDİRİLİYOR
Niğde 112 Acil Çağrı Merkezi, okul çağındaki öğrencilere yönelik, yaş gruplarına uygun bilgilendirmeler yaparak, acil durumlarda doğru numaranın nasıl kullanılacağını anlatıyor.
Okullardan gelen talepler doğrultusunda, 112 Kalite Kontrol ekibi, öğrencilere 112’nin önemini ve diğer acil durumlarda bu numaranın nasıl kullanılacağını, hem 112 çağrı merkezinde hem de okullara giderek gerçekleştirilen eğitimlerle aktarıyor. Bu sayede, öğrenciler doğru zamanda doğru yardımı alabilmek için gerekli bilgiler ediniyor.

112 Acil yardım hattının bilinirliğini artırmak amacıyla, bu faaliyetler sadece okullarla sınırlı kalmıyor. Pazarlarda, cami önlerinde ve iş yerlerinde de broşür dağıtım faaliyetleri yapılıyor.
Niğde haber / Niğde Son Dakika Haber / Niğde Anadolu Haber
Yorumlar (0)