10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü kutlayan Emniyet Müdürü Özdemir, “Halka hizmet açısından medya kuruluşları ile paydaş kurumlar olarak hizmet verdiğimizi düşünüyorum” dedi.
NGB Başkanı Hayrettin Yenel ve NGB’ye üye gazetecilerle bir araya gelen Emniyet Müdürü Özdemir, “Niğde’de gazeteciler ile Emniyet teşkilatı arasında örnek bir şekilde uyumlu çalışma ortamı var. Bundan dolayı kurumum adına tüm gazeteci arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Hizmetler bakımından medya kuruluşlarıyla paydaş kurumlar olarak hizmet verdiğimizi düşünüyorum” ifadelerini kullandı.
.jpeg23291.webp)
NGB Başkanı Hayrettin Yenel de Emniyet Müdürü Adnan Özdemir’in ziyaretinden dolayı duyduğu memnuniyeti ifade ederek, “Niğde Emniyet Teşkilatının faaliyetleri ve başarılı çalışmalarından dolayı Emniyet Müdürümüz Adnan Özdemir’in nezdinde tüm emniyet teşkilatımızı tebrik ediyor, başarılı çalışmalarının devamını diliyoruz. Basın kuruluşlarıyla uyumlu çalışma ortamı sağlanması noktasında da kendilerine meslektaşlarım adına teşekkürlerimizi sunuyoruz” şeklinde konuştu.





