Kafatasının, 31 yıl önce bir doktorun tıp fakültesi öğrencisiyken mezarlıkta yürüttüğü çalışma sırasında alındığı belirlendi.

Doktorun öğretmen olan eşinin, fazlalık olduğunu düşündüğü için kafatasını çöpe attığı belirtildi.

Genel Müdür Çay, Adana’da bölge basınıyla buluştu
Genel Müdür Çay, Adana’da bölge basınıyla buluştu
İçeriği Görüntüle

OLAYIN GEÇMİŞİ

Sokak hayvanlarını beslemek için çöpten ekmek toplarken insan kafatası buldu.

Olay Adana’nın Seyhan ilçesinde meydana geldi. Sokak hayvanlarını beslemek için çöp konteynerlerinden ekmek toplayan İ.K., kâğıda sarılı poşet içerisinde insan kafatası ile karşılaştı. Neye uğradığını şaşıran İ.K., durumu polise bildirdi. İhbar üzerine olay yerine polis ve olay yeri inceleme ekibi sevk edildi. Ekiplerin yaptığı incelemelerde, kafa tasının bir çocuğa ait olabileceği görüşü üzerinde duruldu.

Kafa tası incelenmek üzere Adana Adli Tıp Kurumu’na gönderilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.