Bakan Tunç açıklamasında, “Genç hukukçularımızın kariyer yolculuklarını destekliyor, adalet sistemimizin geleceğini daha sağlam temellere oturtuyoruz.” diyerek, hukuk fakültesi öğrencilerinin Ulusal Staj Programı kapsamında avukatlık büroları, noterlikler ve arabuluculuk merkezlerinde staj yapmalarına olanak sağlayacaklarını belirtti.
Tunç, “Bu protokol ile hukuk fakültelerinde verilen eğitimin uygulama ile pekişmesini sağlayacak, gençlerimizin mesleklerini öğrenirken sahada deneyim kazanmalarına imkân tanıyacağız.” ifadelerini kullanarak, protokolün hayata geçmesine katkı sunan tüm kurumlara teşekkür etti.


