Siyaset

Vekil Uzkurt'tan Kadın Kolları Başkanı Erol'a Tebrik

AK Parti Niğde Milletvekili Prof. Dr. Cevahir Uzkurt, AK Parti Niğde İl Kadın Kolları Başkanlığı görevine atanan Naciye Erol için hayırlı olsun mesajı yayımladı.

Vekil Uzkurt, yeni başkan ve yönetim kurulunu tebrik ederek başarı dileklerini iletti.

Vekil Uzkurt, yaptığı açıklamada Naciye Erol ve ekibinin devraldıkları bu bayrak yarışında Niğde için önemli hizmetler gerçekleştireceğine inandığını belirtti. Görev değişiminin hayırlara vesile olmasını dileyen Uzkurt, "AK Parti Niğde İl Kadın Kolları Başkanlığına atanan Naciye Erol ve yönetimini tebrik ediyor, yeni görevlerinin hayırlı olmasını diliyorum. Şehrimiz için güzel hizmetlere imza atacaklarına olan inancım tamdır" dedi.

Önceki Yönetime Teşekkür

Mesajında ahde vefa vurgusu yapan Milletvekili Cevahir Uzkurt, geçmiş dönemlerde görev alan isimleri de unutmadı. Uzkurt, "Bugüne kadar özveriyle görev yapan önceki dönem başkan ve yönetimlerine de emekleri için teşekkür ediyor, Naciye Hanım ve ekibine başarılar diliyorum. Rabbim muvaffak eylesin" ifadelerini kullandı.