Milletvekili Uzkurt, yine Ulukışla Devlet Hastanesi’nde hayırseverlerin desteğiyle tam donanımlı bir ambulansın da göreve başladığını duyurdu.
AÇILIŞI YAPILDI
Ulukışla Devlet Hastanesi bünyesinde hizmete giren diyaliz ünitesi açılışı gerçekleştirildi.
Açılışla ilgili sosyal medya hesabından açıklamalarda bulunan Milletvekili Uzkurt, “Ulukışla Devlet Hastanemize kazandırdığımız 7,5 milyon TL maliyetli, 36 hasta kapasiteli yeni Diyaliz Ünitesi ve hayırseverlerimizin desteğiyle bünyemize kattığımız tam donanımlı ambulansımız hemşehrilerimize hayırlı olsun. Şifa bekleyen tüm hastalarımıza acil şifalar diliyorum.” diye konuştu.
Açılışta, Niğde Valisi Nedim Akmeşe, AK Parti Niğde Milletvekili Prof. Dr. Cevahir Uzkurt, Ulukışla Belediye Başkanı Ali Uğurlu, Niğde İl Sağlık Müdürü Dr. Doğan Bahadır İnan ve yetkililer yer aldı.