Bakan Yerlikaya'nın açıklamasına göre, söz konusu şahsın İstanbul Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından 20 yaşındaki M. H. Y. olduğu tespit edildi. Bu şahıs, Bahçelievler bölgesinde güvenlik güçleri tarafından gözaltına alındı. Ayrıca, şahsa ait dijital materyallere de el konuldu.
Bakan Yerlikaya, "Halkımız arasında kin ve nefret tohumları ekmeye çalışanlara asla göz açtırmayacağız. Siber dünyada zehrini akıtan bu siber zorbaları tek tek yakalayacağız" diyerek, kamuoyuna güçlü bir mesaj verdi.