Sağlık

Niğde Tabip Odası’nda İsmail Coşkun dönemi başladı

Niğde Tabip Odası’nda seçimli olağan genel kurul gerçekleştirildi.

Tek liste ile gidilen seçimde Dr. İsmail Coşkun oda başkanlığına seçildi.

153 üyenin bulunduğu odada, başkanlık görevine seçilen Dr. İsmail Coşkun’un mazbatasını aldıktan sonra resmen görevine başlaması bekleniyor.