Gündem

Niğde’de bunalıma giren kişi yaşamına son verdi

Niğde'de yaşayan 52 yaşındaki İ.P., ailevi nedenlerden dolayı evinde yaşamına son verdi.

Niğde'nin Efendibey Mahallesi TOKİ konutlarında meydana gelen olayda, iddiaya göre ailevi sorunlar yaşayan 52 yaşındaki İ.P., evinde kesici bir aletle yaşamına son verdi. Komşuların ihbarı üzerine olay yerine gelen polis ve sağlık ekipleri, İ.P.’nin hayatını kaybettiğini belirledi. Kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için cenaze, Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı. Polis, olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlattı.