Kulüp yönetimi tarafından yapılan resmi açıklamada, başarılı futbolcu ile olan sözleşmenin 2 yıl daha uzatıldığı bildirildi.
Kırmızı-lacivertliler tarafından yapılan açıklamada, “Genç yaşına rağmen disiplini, çalışma azmi ve gelişime açık yapısıyla takımımıza uzun yıllar katkı sağlayacağına inandığımız Oğuzhan Şahin Uzun ile sözleşmemizi 2 yıl daha uzattık. Kulübümüzün geleceğinde önemli bir yere sahip olduğuna inandığımız oyuncumuza yeni sözleşmesinin hayırlı olmasını diliyor, kırmızı-lacivert formamız altında nice başarılara birlikte imza atmayı temenni ediyoruz. Oyuncumuz Oğuzhan Şahin Uzun ile 2 yıl daha birlikteyiz.” denildi.
40306729658380_877128668189991_8315164964638344144_n.jpeg image widget. Press Enter to type after or press Shift + Enter to type before the widget