Spor

Niğde Belediyespor erimeye devam ediyor

Nesine 3. Lig’in 15. haftasında Niğde Belediyespor, sahasında Erciyes 38 Futbol SK ile 0-0 berabere kaldı. Niğde 5 Şubat Stadı’nda oynanan karşılaşmada gol sesi çıkmadı.

Karşılaşma orta saha mücadelesi şeklinde geçerken, her iki ekip de yakaladığı fırsatları değerlendiremedi. Maçın ikinci yarısında da skoru değiştirecek gol gelmedi. Mücadelede Niğde Belediyespor’dan Caner Taşkıran ve Ömer Faruk Demirel sarı kart gören isimler oldu.



Geçtiğimiz günlerde teknik direktör Ahad Kömürlüoğlu’nun istifasının ardından sahaya çıkan kırmızı-lacivertliler, son 5 maçta 3 mağlubiyet ve 2 beraberlik almış oldu.



Bu beraberlikle Niğde Belediyespor puanını 21’e yükseltirken, konuk ekip Erciyes 38 Futbol SK ise puanını 23 yaptı.