Kırmızı-lacivertli ekip, önceliği mevcut kadroyu korumaya verirken iç transfer görüşmelerinde de sona yaklaştı.
Kulüp yönetiminin şu ana kadar takımın önemli isimleriyle sözleşme yenilediği, iç transfer çalışmalarını ise bu hafta içerisinde tamamlamayı hedeflediği öğrenildi. İç transfer sürecinin tamamlanmasının ardından gözler dış transfer hamlelerine çevrilecek.
Niğde temsilcisinin yeni sezon öncesinde 4 ila 5 futbolcuyu kadrosuna katmayı planladığı belirtilirken, transferde öncelikli mevkilerin kaleci ve forvet olduğu ifade edildi. Teknik heyetin raporu doğrultusunda ihtiyaç duyulan diğer bölgelere de takviye yapılabileceği kaydedildi.
Niğde Belediyespor’un yeni sezonda daha dar ancak daha rekabetçi bir ekip oluşturmayı hedeflediği, 2026-2027 sezonu kadrosunun en fazla 25 futbolcudan oluşmasının beklendiği belirtildi.