Toplantı kapsamında branşlara yönelik sürdürülen çalışmalar, sporcuların performans süreçleri, tesislerin etkin kullanımı ve yaklaşan organizasyonlara ilişkin hazırlıklar detaylı bir şekilde değerlendirilirken, antrenörlerin görüş ve önerileri de tek tek dinlendi.
İl Müdürü Yüksel Dorul, gençlerin ve sporcuların başarılarına katkı sunan tüm antrenörlere özverili çalışmalarından dolayı teşekkürlerini ileterek, yeni dönemde gerçekleştirilecek faaliyetlerde başarılar diledi.