Asayiş

Kurban Bayramının ikinci gününde de acemi kasaplar hastanelik oldu

Kurban Bayramı’nın ikinci gününde, Niğde’de 26 acemi kasap çeşitli yerlerinden yaralandı.

Kurban Bayramı’nın ikinci gününde, Niğde’de 26 acemi kasap çeşitli yerlerinden yaralandı.

Kurbanını kesmek isteyen fakat kurban yerine kendini kesen acemi kasaplar, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine koştu.

26 acemi kasap vücudunun çeşitli yerlerinden yaralanırken, hastanedeki tedavilerinin ardından taburcu edildi.