Başkan Kılıç, gerçekleştirilen seçim öncesinde Ankara’ya her gittiklerinde elleri boş olarak dönmediklerini dile getirerek, bundan sonraki süreçte de Niğde için hizmet etmeye devam edeceklerini belirtti.
Kılıç, “Böyle onurlu bir görevi gayretli bir şekilde yürüttük. Türkiye genelinde özel idare olarak üçüncü sıradaydık göreve başlarken. Belki yeni bir çalışma olsa belki birinci olmuşuzdur. Borçsuz bir özel idaremiz var. Yatırımlar yönünden Ankara'ya gittiğimizde elimiz boş gelmedik. Bundan dolayı da ben herkese şükranlarımı sunuyorum. Yeni seçilecek kardeşimize, arkadaşımıza, yol arkadaşımıza da başarılar nasip etsin. Yine uyum içerisinde her zaman beraberiz, birlikteyiz.” şeklinde konuştu