yandex
Sungurbey Camii 10 yıl sonra ibadete açılıyor
  • DOLAR
    46,2404
    %0,12
  • EURO
    53,5360
    %-0,19
  • G. Altın
    6.231,98
    %-0,39
  • Ç. Altın
    9.801,16
    %0,00
  • BIST
    13.786
    0
  • BITCOIN
    63,503.038
    0.29
  • ETHEREUM
    1,673.633
    0.57
  • DOLAR
    46,2404
    %0,12
  • EURO
    53,5360
    %-0,19
  • G. Altın
    6.231,98
    %-0,39
  • Ç. Altın
    9.801,16
    %0,00
  • BIST
    13.786
    0
  • BITCOIN
    63,503.038
    0.29
  • ETHEREUM
    1,673.633
    0.57

Sungurbey Camii 10 yıl sonra ibadete açılıyor


Günümüzden 7 asır önce, dönemin Niğde Valisi Sungur Ağa tarafından 7 yılda yaptırılan tarihi Sungurbey Camiinin restorasyonu tamamlandı. Camii, yarın yapılacak törenle yeniden ibadete açılacak.

Sungurbey Camii 10 yıl sonra ibadete açılıyor
Görsel Kaynağı :
HABER MERKEZİ

İlhanlılar döneminde Vali Sungur Ağa tarafından yaptırılan ve farklı mimari özellikleriyle ön plana çıkan tarihi yapıda çalışmalar 2016 yılında başlatıldı. Aradan geçen 10 yılın ardından tamamlanan restorasyon süreci, uzun süre bitirilememesi nedeniyle geçmişte büyük tepkilere yol açmıştı.

CUMA NAMAZI ÖNCESİ AÇILIŞI YAPILACAK

Restorasyon çalışmaları nihayete eren Sungurbey Camii için yarın saat 12.15'te resmi bir açılış töreni düzenlenecek. 

Cuma namazı öncesinde gerçekleştirilecek olan açılış töreni, protokol üyelerinin katılımıyla icra edilecek.


Muhabir : Esra KÖRHAN
Niğde haber / Niğde Son Dakika Haber / Niğde Anadolu Haber

Yorumlar (0)




Copyright © 2023 Tüm Hakları Saklıdır Dada Medya
Web Tasarım - Sosyal Medya Yönetimi - Reklam Ajansı - Video Çekim - Grafik Tasarım - Niğde Ajans