Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_LANGUAGE" in /home/anadlhaber/domains/nigdeanadoluhaber.com.tr/public_html/section/header.php on line 8
SIFIR ALDIĞI ARAÇ HATALI ÇIKTI DERDİNİ SERVİSE ANLATAMADI

SIFIR ALDIĞI ARAÇ HATALI ÇIKTI DERDİNİ SERVİSE ANLATAMADI


Adana’da bir kadının sıfır satın aldığı araç hatalı çıktı, satan distribütör hatayı kabul etmedi. Kadın olay üzerine mahkemeye başvurdu.

SIFIR ALDIĞI ARAÇ HATALI ÇIKTI DERDİNİ SERVİSE ANLATAMADI

Adana’da bir kadının sıfır aldığı MG marka otomobil hatalı çıkmasına rağmen satan distribütör kabul etmedi. Kadın hakkını aramak için mahkemeye başvurdu.
Adana’da 3 çocuk annesi Fatoş Candar (32) 2022 yılının Eylül ayında çocuklarıyla sorunsuz şekilde seyahat edebilmek için MG marka sıfır otomobil aldı. Otomobili aldıktan 6 ay sonra peş peşe 9 defa akü bitirince Fatoş Candar, satan firmadan aracın arıza verdiğini, birebir arızası olmayanla değiştirilmesini talep etti.
Satıcı distribütör ayıplı aracı geri almayarak Fatoş Candar’ı mağdur etti. Candar ise mahkemeye başvurarak hakkını aramaya başladı.

Akan trafikte bir anda durdu, çocuklarım arabadayken kaza yapıyorduk


Aracı aldıktan sonra ilk 5 ay sorunsuz sıkıntısız şekilde kullandığını dile getiren Fatoş Candar, "6. ay sorun yaşamaya başladım. 9 defa aracımda akü bitti. Aküler bitmeden araç yolda ilerlerken kendi kendine stop etmeye başladı. En trafikte akıllı kavşakta büyük bir kaza geçiyordum, aracım bir anda durunca. Akan bir trafikte korku dolu anlar yaşadık, aracımda 3 çocuğum vardı. Servise gittiğim de hiçbir şekilde yardımcı olmadılar” dedi.

AW159833_05.jpg

Yetkili servis usule uygun davranmıyor


Bu aracı servis aldığında bir belge vermediklerini ileri süren Candar, "Orada tuttukları süreç içerisinde araç temin etmediler. İki tane aküyü de sadece benim otoparkımda değiştirdiler. Hiçbir şekilde şu ana kadar yapılan işlemler usule uygun değil" şeklinde konuştu.

Yetkili servise her seferinde farklı sorunlarla gitti


Sürekli aracın servise gittiğinde her defasında farklı sorunlarla geldiğini söyleyen Candar, "Önce camlarda ve kilit sisteminde sorunlar yaşamaya başladı. Şu anda en büyük sorunum 7500 kilometre 8’inci aküm bitmişti. Servise de bu kilometrede verildi aracım. 5 ay sonra bana aracımı verdiklerinde kilometresi 8 bin 200 kilometredeydi" ifadelerine yer verdi.

Aracın hatalı olduğunu kabul etmediler


Satıcı distribütör aracın ayıplı olduğunu kabul etmediklerini dile getirirken, "Ben de dava açmak zorun da kaldım. Bilirkişi aracın sorunlu olduğunu tespit etti. Araçtaki elektrik kaçağı tespit edilince ayıp olduğu ortaya çıktı. Aracın ayıplı olduğu tespit edilmesine rağmen bana aracı alıp aynısını vermeye yanaşmadılar" dedi.
Candar son olarak, "Hayatım riskte elektrik kaçağı olan araca binmemi sağladılar. Perşembe günü de aracı getirip bıraktılar aracın hiçbir şeyi olmadığını söylediler bana" ifadelerini aktardı.

AW159833_05.jpg image widget. Press Enter to type after or press Shift + Enter to type before the widget
Muhabir : İHA
Niğde haber / Niğde Son Dakika Haber / Niğde Anadolu Haber
Copyright © 2023 Tüm Hakları Saklıdır Dada Medya