yandex
Kadın Öğretmenler, turnuvaya galibiyetle başladı
  • DOLAR
    45,9701
    %0,02
  • EURO
    53,0096
    %-0,94
  • G. Altın
    6.408,30
    %-3,23
  • Ç. Altın
    10.403,63
    %-2,20
  • BIST
    13.889
    -128
  • BITCOIN
    60,953.178
    -0.28
  • ETHEREUM
    1,577.592
    -0.5
  • DOLAR
    45,9701
    %0,02
  • EURO
    53,0096
    %-0,94
  • G. Altın
    6.408,30
    %-3,23
  • Ç. Altın
    10.403,63
    %-2,20
  • BIST
    13.889
    -128
  • BITCOIN
    60,953.178
    -0.28
  • ETHEREUM
    1,577.592
    -0.5

Kadın Öğretmenler, turnuvaya galibiyetle başladı


İl Millî Eğitim Müdürlüğü Kadın Voleybol Takımı Merkez Spor Salonu'nda, düzenlenen karşılaşmada Niğde Valiliği-2 (NÖHÜ A) takımını 2-0 yenerek turnuvaya galibiyet ile başladı.

Kadın Öğretmenler, turnuvaya galibiyetle başladı
Görsel Kaynağı :
HABER MERKEZİ

Niğde İl Millî Eğitim Müdürlüğü’nü temsilen 3. Geleneksel Kamu Oyunları Voleybol Turnuvasına katılan ve kadın öğretmenlerden oluşan Kadın Voleybol Takımı, turnuvaya başarılı bir başlangıç yaptı.

İl Millî Eğitim Müdürlüğü Kadın Voleybol Takımı, Merkez Spor Salonunda Niğde Valiliği- 2 (NÖHÜ-A) ile oynanan ilk karşılaşmada 2-0’lık bir skorla mağlup ederek turnuvadaki ilk galibiyetini elde etti. 

Muhabir : HABER MERKEZİ
Niğde haber / Niğde Son Dakika Haber / Niğde Anadolu Haber

Yorumlar (0)




Copyright © 2023 Tüm Hakları Saklıdır Dada Medya
Web Tasarım - Sosyal Medya Yönetimi - Reklam Ajansı - Video Çekim - Grafik Tasarım - Niğde Ajans