• DOLAR
    34,1738
    %0,12
  • EURO
    38,1726
    %-0,16
  • G. Altın
    2.934,48
    %0,05
  • Ç. Altın
    4.867,96
    %0,00
  • BIST
    9.953
    0
  • BITCOIN
    64,884.95
    -0.4
  • ETHEREUM
    2,619.31
    -0.3
  • DOLAR
    34,1738
    %0,12
  • EURO
    38,1726
    %-0,16
  • G. Altın
    2.934,48
    %0,05
  • Ç. Altın
    4.867,96
    %0,00
  • BIST
    9.953
    0
  • BITCOIN
    64,884.95
    -0.4
  • ETHEREUM
    2,619.31
    -0.3

Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_LANGUAGE" in /home/anadlhaber/domains/nigdeanadoluhaber.com.tr/public_html/haber_detay.php on line 6

iPhone 16 Serisi Türkiye'de Asgari Ücretin 6 Katına Rağmen Büyük İlgi Gördü


Apple'ın yeni iPhone 16 serisi, Türkiye'de asgari ücretin 6 katına ulaşan fiyatlara rağmen yoğun ilgiyle karşılaştı. Mağazaların önünde uzun kuyruklar oluşurken, tüketiciler yeni model için saatlerce bekledi. Yüksek fiyatlar bile iPhone tutkunlarını durduramadı.

iPhone 16 Serisi Türkiye'de Asgari Ücretin 6 Katına Rağmen Büyük İlgi Gördü
Görsel Kaynağı :
İHA

Apple'ın yeni modeli iPhone 16 serisi Türkiye'de satışa sunuldu. Yüksek fiyatlara rağmen, yeni iPhone modelleri büyük bir ilgiyle karşılandı. Türkiye'deki asgari ücretin 6 katına ulaşan fiyatlar, tüketicileri ekonomik olarak zorlasa da, marka sadakati ve Apple’ın sunduğu teknolojik yenilikler bu engeli aşmalarını sağladı.

iPhone 16 serisinin satışa çıkmasıyla mağaza önlerinde uzun kuyruklar oluştu. Yeni modeller, daha satışa sunulmadan önce ön sipariş veren müşteriler tarafından hızla kapışıldı. Serinin en ucuz modeli 64 bin 999 TL’den başlarken, en pahalı modeli ise 119 bin 999 TL fiyat etiketiyle raflarda yerini aldı. Asgari ücretin oldukça üzerinde olan bu fiyatlar, Apple tutkunlarını durdurmadı.

Özellikle büyük şehirlerde Apple mağazaları önünde uzun bekleyişler yaşandı. Vatandaşlar, gece saatlerinden itibaren mağazaların önünde sıralarını aldı. 17 saat boyunca mağaza açılışını bekleyen Oktay Özkaya, “Türkiye’de en pahalı iPhone'ları satın alıyoruz, stoklar hızla tükeniyor. Ön talep oluşturmadan ürün almak imkansız” dedi.

Bir başka müşteri ise iPhone 16 Pro Max modelini aldığını belirterek, “Arkadaşımla birlikte 16-17 saat mağaza önünde bekledik. Ön siparişimiz sayesinde cihazı alabildik. Her sene yeni model çıktığında bu heyecanı yaşıyoruz” ifadelerini kullandı.

Fiyatlardaki artışa rağmen tüketicilerin ilgisi, Apple’ın Türkiye’deki güçlü marka algısının ve ürün stratejisinin ne denli başarılı olduğunu bir kez daha gösterdi.

Muhabir : İHA
Niğde haber / Niğde Son Dakika Haber / Niğde Anadolu Haber

Yorumlar (0)




Copyright © 2023 Tüm Hakları Saklıdır Dada Medya
Web Tasarım - Sosyal Medya Yönetimi - Reklam Ajansı - Video Çekim - Grafik Tasarım - Niğde Ajans