Sarı-lacivertlilerin ev sahipliğinde oynanan karşılaşma, Galatasaray’ın 2-1’lik üstünlüğü ile sona erdi.
Maçın sonuna saha olayları nedeniyle 11 dakika ilave edildi.
Uzatmalarda gol sesi çıkmazken, Galatasaray 2-1’lik skorla adını yarı finale yazdıran taraf oldu.
Galatasaray, Kadıköy’de Fenerbahçe’yi devirdi
Ziraat Türkiye Kupası’nda (ZTK) Fenerbahçe ile Galatasaray karşı karşıya geldi.
Bunlar da ilginizi çekebilir