Spor

Galatasaray, Kadıköy’de Fenerbahçe’yi devirdi

Ziraat Türkiye Kupası’nda (ZTK) Fenerbahçe ile Galatasaray karşı karşıya geldi.

Sarı-lacivertlilerin ev sahipliğinde oynanan karşılaşma, Galatasaray’ın 2-1’lik üstünlüğü ile sona erdi.

Maçın sonuna saha olayları nedeniyle 11 dakika ilave edildi.

Uzatmalarda gol sesi çıkmazken, Galatasaray 2-1’lik skorla adını yarı finale yazdıran taraf oldu.