Siyaset

Bozköy Belediyesi’nde atıl kat hizmete açıldı

Geçtiğimiz günlerde CHP’den AK Parti’ye geçen Bozköy Belediyesi’nde, hizmet binasının atıl durumda bulunan ikinci katı tadilat ve doğalgaz dönüşümü yapılarak vatandaşların ve belediye birimlerinin kullanımına açıldı.

Söz konusu çalışmanın Bozköy beldesinde kamu hizmetlerinin daha etkin yürütülmesi ve vatandaşların belediye birimlerine daha rahat ulaşabilmesi amacıyla gerçekleştirildiğini açıkladı.

Tadilat kapsamında, katın iç mekan düzenlemesi, ısıtma sisteminin modernizasyonu ve güvenlik önlemleri yenilenerek kullanım şartları iyileştirildi.

37502657700400_1252393713739941_199130184917796223_n.jpg image widget. Press Enter to type after or press Shift + Enter to type before the widget