Spor

1 Mayıs’ta dikkat çeken pankart!

1 Mayıs’ta Niğde’de bir vatandaşın açtığı pankart, gündem oldu.

1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü kapsamında Türkiye genelinde olduğu gibi Niğde’de de çok sayıda kişi sokak ve caddelere çıktı. Kutlamalar sırasında taşınan pankartlar arasında bir vatandaşın mesajı dikkat çekti.

Ozan Kazım isimli vatandaşın açtığı pankartta, “Fenerbahçe şampiyonluğa hasret, emekliler ete.” ifadeleri yer aldı. Mizahi ve eleştirel yönüyle öne çıkan pankart, çevredeki vatandaşların ilgisini çekmeyi başardı.