Vodafone kullanıcıları, 31 Ekim akşamı mobil internete erişim sorunu yaşadı. 3G bağlantısında yaşanan arıza nedeniyle birçok kişi sadece EDGE ağına bağlanabildi. Peki, Vodafone’da internet kesintisinin nedeni ne?
Vodafone’un internet altyapı hizmetlerinde 31 Ekim akşamı saat 20.37’den itibaren 3G şebeke kaynaklı bir sorun yaşandığı bildirildi. Kullanıcıların büyük kısmı, mobil veri bağlantılarında “EDGE” uyarısı aldıklarını belirtti.
VODAFONE EDGE NE DEMEK?
EDGE, 3G bağlantısının devre dışı kaldığı durumlarda telefonların otomatik olarak geçtiği, daha yavaş veri iletimi sağlayan bir bağlantı türü olarak biliniyor. Bu nedenle Vodafone aboneleri, 3G erişiminde yaşanan problem sebebiyle internet hızında ciddi bir düşüş yaşadı.
31 EKİM VODAFONE İNTERNET NEDEN ÇEKMİYOR?
Downdetector verilerine göre, Vodafone’un internet hatlarında 31 Ekim akşamı saat 20.37 itibarıyla erişim sorunu yaşanmaya başladı. Kullanıcıların büyük bir kısmı sosyal medya üzerinden durumu paylaşırken, bazı bölgelerde bağlantı sorunlarının halen devam ettiği ifade edildi.
Muhabir : HABER MERKEZİNiğde haber / Niğde Son Dakika Haber / Niğde Anadolu Haber
Yorumlar (0)