yandex
Vali Çelik, İçişleri Bakanı Yerlikaya ile görüştü
  • DOLAR
    45,9701
    %0,02
  • EURO
    53,0096
    %-0,94
  • G. Altın
    6.408,30
    %-3,23
  • Ç. Altın
    10.403,63
    %-2,20
  • BIST
    13.889
    -128
  • BITCOIN
    61,495.398
    0.06
  • ETHEREUM
    1,593.286
    0.3
  • DOLAR
    45,9701
    %0,02
  • EURO
    53,0096
    %-0,94
  • G. Altın
    6.408,30
    %-3,23
  • Ç. Altın
    10.403,63
    %-2,20
  • BIST
    13.889
    -128
  • BITCOIN
    61,495.398
    0.06
  • ETHEREUM
    1,593.286
    0.3

Vali Çelik, İçişleri Bakanı Yerlikaya ile görüştü


Niğde Valisi Cahit Çelik, video konferansla İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya yönetimindeki toplantıya katıldı.

Vali Çelik, İçişleri Bakanı Yerlikaya ile görüştü

Niğde Valisi Cahit Çelik, video konferansla İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya yönetimindeki toplantıya katıldı. 

Gerçekleştirilen toplantıda, güvenlik, göç, terör, uyuşturucu ve organize suçlarla mücadele konularının ele alındı. 

Toplantıda, Niğde İl Emniyet Müdürü Adnan Özdemir ve İl Jandarma Komutanı Jandarma Albay Gürol Okyar’da katıldı. 

Konu hakkında Niğde Valiliği’nden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Valimiz Sayın Cahit Çelik, İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya başkanlığında; güvenlik, göç, terör, uyuşturucu ve organize suçlarla mücadele konularının ele alındığı video konferans sistemi üzerinden gerçekleştirilen toplantıya katıldı.” 

Muhabir : Hamza Tav
Niğde haber / Niğde Son Dakika Haber / Niğde Anadolu Haber

Yorumlar (0)




Copyright © 2023 Tüm Hakları Saklıdır Dada Medya
Web Tasarım - Sosyal Medya Yönetimi - Reklam Ajansı - Video Çekim - Grafik Tasarım - Niğde Ajans