• DOLAR
    32,5333
    %0,11
  • EURO
    34,9187
    %-0,06
  • G. Altın
    2.436,28
    %0,04
  • Ç. Altın
    3.954,23
    %0,00
  • BIST
    10.355
    0
  • BITCOIN
    61,260.77
    -0.38
  • ETHEREUM
    3,376.88
    -0.39
  • DOLAR
    32,5333
    %0,11
  • EURO
    34,9187
    %-0,06
  • G. Altın
    2.436,28
    %0,04
  • Ç. Altın
    3.954,23
    %0,00
  • BIST
    10.355
    0
  • BITCOIN
    61,260.77
    -0.38
  • ETHEREUM
    3,376.88
    -0.39

Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_LANGUAGE" in /home/anadlhaber/domains/nigdeanadoluhaber.com.tr/public_html/haber_detay.php on line 6

TikTok 10 milyar doları aşan ilk uygulama oldu


TikTok, uygulama içi harcamalarda 10 milyar doları aşan ilk uygulama oldu

TikTok 10 milyar doları aşan ilk uygulama oldu

Sosyal medya platformu olan TikTok, 2023 yılında tüketicilerin harcamalarında 10 milyar doları aşan ilk uygulama oldu. data.ai'ye göre Türkiye  tüketici uygulama harcamalarında yüzde 25 artış gözlemlendi. 2023 yılında tüketicilerin akıllı telefonlara ayırdıkları zamanda artış görüldü. ByteDance tarafından geliştirilen video paylaşım platformu TikTok, data.ai'nin son yıllık raporuna göre, tüketici harcamalarında 10 milyar doları aşan ilk uygulama oldu. 2023 yılında tüketici uygulama içi satın alımlarda yüzde 11'lik bir artış görüldü. Video platformu TikTok'un içerik oluşturuculara ve canlı yayıncılara hediye göndermek için kullanılan uygulama içi kredi satın alımlarının gelirinin büyük bir kısmını oluşturduğu kaydedildi.

“GELİR ELDE ETME ORANI YÜZDE 150 ARTACAK”

Data.ai kurumsal pazarlama direktörü Lexi Sydow, "Sosyal uygulamalar ve içerik oluşturucu ekonomisi, reklamcılığın ötesinde yeni para kazanma yollarına öncülük etti. TikTok, içerik oluşturucuya bahşiş verme mekanizması ile bunun temelini attı. Rekabet arttıkça, 2024 yılında sosyal uygulamalarda uygulama içi satın alımlar yoluyla doğrudan tüketici geliri elde etme oranı yüzde 150 artarak 1,3 milyar dolara ulaşacak." ifadelerini kullandı.

pexels-cottonbro-studio-5081930.jpg

AKILLI TELEFONLARA HARCANAN ZAMAN ARTTI

Tüketicilerin akıllı telefonlara harcadıkları zaman 2023 yılında da artış gösterdi. Endonezya kişi başına günde 6 saatten fazla süreyle en yüksek sırada yer aldı. İlk 10 pazar arasında ortalama günlük uygulama kullanımı 5 saate ulaştı ve uygulamalara yapılan harcamalar 2023 yılında yüzde 3 arttı.

tiktok-5064078_1920.jpg

TÜRKİYE’DE UYGULAMA HARCAMALARINDA YÜZDE 25 ARTIŞ GÖRÜLDÜ

data.ai'ye göre Güney Kore, Brezilya, Meksika ve Türkiye, tüketici uygulama harcamalarında yüzde 25 artış kaydetti.

Muhabir : Neslihan BALLI
Niğde haber / Niğde Son Dakika Haber / Niğde Anadolu Haber

Yorumlar (0)




Copyright © 2023 Tüm Hakları Saklıdır Dada Medya
Web Tasarım - Sosyal Medya Yönetimi - Reklam Ajansı - Video Çekim - Grafik Tasarım - Niğde Ajans